DOGAĐANJAKULTURA I OBRAZOVANJENASLOVNICA

U sklopu Dana škole OŠ Josipa Kozarca Slatina obilježila Svjetski dan matematike i Dan broja π

Povodom Dana škole, Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina danas je obilježila Svjetski dan matematike i Dan broja , a održane su i dvije radionice.

Proslava rođendana Dan broja π i rođendana Alberta Einsteina, započela je zanimljivom prezentacijom „Rubikova kocka“ učenika Andreja Vranješa koji je pokazao nevjerojatnu brzinu u slaganju Rubikove kocke složivši je za 33.92 sekunde.

Radionicu „Financijska pismenost“ vodila je prof. Marijana Špoljarić sa Veleučilišta u Virovitici za učenike 6. razreda čija je učiteljica matematike Anita Martinčević, te gostujuće učenike 6. razreda OŠ Vladimira Nazora iz Nove Bukovice koji su došli u pratnji učiteljice Ivane Škrobo.

Radionicu „Matematičke igre“ u trajanju od dva školska sata, vodili su članovi Udruge mladih nadarenih matematičara „Marin Getaldić“ iz Zagreba, Lucija Relić i Ivan Premuš. Radionica je bila namijenjena učenicima 7. i 8. razreda slatinske škole Josipa Kozarca čiji je učitelj matematike Marko Škrobo , te učenike 7. razreda OŠ Suhopolje iz Suhopolja koji su došli u pratnji učiteljica matematike Marine Kaselj i Mirele Brdar.

“Financijska detektivska igra” je interaktivna radionica dizajnirana za učenike 6. razreda osnovne škole koja pruža praktično iskustvo u rješavanju slučajeva povezanih s neodgovornim financijskim ponašanjem. Raspoređeni po timovima učenici preuzimaju uloge financijskih detektiva, analizirajući situacije, identificirajući pogreške u trošenju i donoseći pametnije financijske odluke. Cilj igre je osvijestiti učenike o važnosti postavljanja prioriteta u financijskom trošenju, osnovama financijskog planiranja, uključujući budžetiranje i štednju, te kako svakodnevne odluke o trošenju utječu na financijsku dobrobit. Ova igra potiče na kritičko razmišljanje o posljedicama financijskih odluka i primjenu matematičkih vještina u izradi budžeta i planiranju štednje.

Na radionici “Matematičke igre” učenici razvijaju matematičko i logičko razmišljanje kroz igre koje naizgled nemaju nikakve veze s matematikom. Uz igre temeljene i na nekim popularnim problemima kao što su zatvorenikova dilema ili im otkrivaju uzorke, pravilnosti i strategije, a sve je praćeno zabavom i međusobnom suradnjom.

(mf; Izvor: OŠ J. Kozarca Slatina, Anita Martinčević, učiteljica Matematike)

Možda će vas zanimati i ...

Back to top button