Home / DOGAĐANJA / Profesori IOŠ Slatina, Runje i Milaščević, predavači na 21. CARNET-ovoj konferenciji za korisnike u Šibeniku

Profesori IOŠ Slatina, Runje i Milaščević, predavači na 21. CARNET-ovoj konferenciji za korisnike u Šibeniku

U Šibeniku je danas započela 21. CARNET-ova konferencija za korisnike pod nazivom Na granici mogućeg, a trajat će do petka 8. studenoga.

Na konferencije će se obraditi razne IT teme podijeljene u šest cjelina: Učenik u fokusu, Sadržaj je kralj, Učitelj nove generacije, Tehnologija za promjene, Škole školama i Tehničke teme.

Na ovogodišnjoj konferenciji sudjeluju i profesori Industrijsko-obrtničke škole Slatina što je velika čast i uspjeh za ovu slatinsku školu.

Tako su već prvoga dana konferencije profesori Vedran Runje i Mark-Kristian Milaščević održali predavanje na temu „Praktična nastava – podučavanje istraživanjem“ gdje su interaktivnim izlaganjem prikazali primjer dobre prakse kroz projekt izrade CNC tokarilice.
Pri planiranju nastave nastavnik diferencira zadatke u razrednome odjelu ovisno o sposobnostima učenika te ih prilagođava darovitim učenicima i učenicima s teškoćama.
Uz takvu diferencijaciju zadataka omogućuje se optimalno ostvarivanje potencijala svih učenika što pozitivno utječe na radno ozračje tijekom nastave.

Dosadašnje iskustvo predavača pokazuje da su učenici izuzetno motivirani i ponosni zbog prezentacije rezultata projekta, na što osobito utječe predstavljanje njihova rada u medijima.

Kroz svoje su izlaganje slatinski profesori dokazali kako se provođenjem projektne nastave u praktičnoj nastavi razvija kreativnost učenika te, pozicioniranjem učenika u središte nastavnoga procesa, pozitivno utječe na njihovu aktivnost i motivaciju. Usvojena znanja i vještine učenicima će omogućiti razvoj komparativnih prednosti pri pozicioniranju na tržištu rada te postaviti odlične temelje za cjeloživotno učenje. Takav način usvajanja gradiva otvara i dodatne mogućnosti za integraciju nastavnih sadržaja unutar istoga predmeta te korelaciju s drugim, stručnim i općeobrazovnim, nastavnim predmetima.

Svoje izlaganje potkrijepili su i primjerom rada učenika u sklopu takva projekta u četiri koraka: 1. Upoznavanje s projektom, analiza problema, razmjena mišljenja, izrada nacrta i plana rada. 2. Rastavljanje klasične CNC tokarilice, zamjena istrošenih strojnih dijelova, obnova antikorozivne zaštite, izrada strojnih dijelova za konverziju u CNC tokarilicu, izrada nosiva stola s potrebnim zaštitama, spremištima za elektroniku i spremištem za odvajanje strugotine te zaštitnih elemenata koje propisuje zaštita na radu. 3. Ugradnja koračnih motora, senzora, upravljačke jedinice, napajanja, relejskih modula te kalibriranje i programiranje elektronike. 4. Puštanje CNC tokarilice u rad, određivanje početnih karakterističnih točaka.
(Mihaela Feldi/Foto: IOŠ Slatina)

x

Check Also

Niti kiša nije mogla zaustaviti veselo slatinsko Martinje

Bez obzira na poprilično loše vremenske prilike danas je na slatinskom Vidikovcu održano tradicionalno Martinje, ...

Wordpress Content Copy blocker plugin by JaspreetChahal.org