NASLOVNICAOPĆINE

PARK PRIRODE PAPUK: POVEZIVANJE LOKALNIH PROIZVOĐAČA S UGOSTITELJSKIM OBJEKTIMA

Logotip i slogan u funkciji je promidžbe i razvoja turizma

Pravo korištenja logotipa i slogana dodjeljuje se proizvodima i uslugama koji posjeduju kontrolirano podrijetlo proizvoda


VOĆIN – Javna ustanova Park prirode Papuk objavila je Javni poziv za iskazivanje interesa za stjecanje prava na uporabu logotipa “100% Papuk” i slogana “S gore koja pamti more”.

Kako bi se u što većoj mjeri ostvarila i promovirala svrha osnivanja i zaštite Parka prirode Papuk i Geoparka Papuk te s njima povezane aktivnosti, Ustanova je izradila Pravilnik o uvjetima dodjele prava na uporabu toga logotipa i slogana. U javnom pozivu pojašnjava se da je logotip “znak povjerenja, kvalitete, zemljopisnog podrijetla, održivog i ekološki prihvatljivog upravljanja, zaštite prirode i tradicije s kojom Korisnik logotipa i slogana, koji je stekao pravo na njihovu uporabu, na tržištu osigurava proizvode i usluge koji su njima označeni te kvalitetu, podrijetlo, održivo i ekološki prihvatljivo upravljanje, kao i poštivanje tradicije u skladu sa zahtjevima”. Poznato je, a Park prirode Papuk najbolje je to pokazao realizacijom projekta Geopriče UNESCO geoparka, da su takva zaštićena područja iznimno atraktivna za posjetitelje i izvrsni pokretači razvoja turizma, što implicira gospodarske aktivnosti i razvoj cijeloga područja na kojemu se nalaze. Tako je cilj i ovoga poziva “ostvariti međusobnu suradnju i povezivanje lokalnih proizvođača s područja Parka s ugostiteljskim objektima, omogućiti im bolji plasman proizvoda, poboljšati promociju te im na taj način pomaći stvoriti uvjete za proširenje proizvodnje, ali i tržišta”.

Stjecanjem prava na korištenje logotipa i slogana postiže se promidžba lokalnih proizvođača i njihovih kvalitetnih proizvoda, područja Parka, održivog i ekološki prihvatljivog upravljanja te zaštita javnog interesa radi osiguranja zaštite i očuvanja prirode na zemljopisnom području te lokalne održive i ekološke prakse, koja po mogućnosti proizlazi iz lokalne tradicije.

U skladu s objavljenim pozivom, pravo korištenja logotipa i slogana dodjeljuje se proizvodima i uslugama koji posjeduju kontrolirano podrijetlo proizvoda, ili lokaciju pružanja usluga na užem zaštićenom području Parka prirode Papuk, području Geoparka Papuk, na području gradova Orahovice i Kutjeva te općina Voćin, Čačinci, Kaptol, Velika i Brestovac, ili održivu proizvodnju ili preradu te održivo upravljanje.

U pozivu se preciziraju uvjeti kvalitete proizvoda i usluga, između ostaloga izvor sirovine, tradicionalna proizvodnja, mišljenje HOK-a, priča proizvoda zakonitost i kriteriji stručnog Povjerenstva. Pružatelji ugostiteljskih usluga u svojoj ponudi moraju imati najmanje trećinu jela karakterističnih za područje PP-a Papuk.

Za stjecanje prava na uporabu logotipa i slogana mogu se prijaviti obiteljska poljoprivredna gospodarstva (OPG) s registriranom dopunskom djelatnošću te ostale pravne i fizičke osobe. Prijave za Javni poziv mogu se dostaviti do 16. kolovoza 2023., a sve dodatne informacije dostupne su putem e-maila turizam@pp-papuk.hr ili na broj telefona 033 781 721.
(Petar Žarković, Glas Slavonije/Foto: Park prirode Papuk)

 

Možda će vas zanimati i ...

Back to top button