NASLOVNICA

OŠ Eugena Kumičića Slatina – Erasmus+, Kids from the future – tečaj u Firenci

Pedagoginja Andrea Grahovac Tržić sudjelovala je na tečaju „Integrating creativity and innovation into teaching“ u Firenci, a u sklopu Erasmus+ KA1 projekta „Kids from the future“ („Djeca budućnosti“) koji se u OŠ Eugena Kumičića provodi od 1. srpnja 2018.
Tečaj od ukupno 30 sati trajao je od 22. do 27. listopada.
Organizator tečaja je Europass teacher academy, a na tečaju su, osim pedagoginje slatinske škole E. Mukičića, sudjelovale dvije učiteljice iz Španjolske, jedna iz Mađarske te jedna odgojiteljica iz Poljske.

Tečaj je bio namijenjen učiteljima koji žele ispuniti potrebe nove generacije učenika, uključiti svoje učenike u proces učenja, koristiti nove strategije za poboljšanje učenja, usvojiti praktično iskustvo povezano s kritičkim i kreativnim razmišljanjem, ICT tehnologijom u obrazovanju te osobnim vještina učenika („soft skills“).

Na tečaju je velikim djelom bilo riječi o ICT tehnologiji u obrazovanju, pri čemu se govorilo o alatima za upravljanje razredom (npr. Edmodo, Edpuzzle, ClassDojo), ali i o drugim alatima poput ClassroomScreen, Bouncy Balls, Quizlet, Quizizz, Plickers, Screencast-o-matic, GoNoodle, Ted-Ed, Quiver…).

Jedan dio tečaja bio je posvećen tzv. „Obrnutoj učionici“. Govorilo se o prednostima i nedostacima takvoga rada, a i same polaznice tečaja prošle su proces jedne obrnute učionice te su osmislile svoj plan obrnute učionice koji bi mogle provesti u svojim školama.

Bilo je riječi i o tzv. „hard skills“ naspram „soft skills“ te o sve većoj važnosti razvijanja ovih drugih vještina kod učenika, a govorilo se i o teoriji višestrukih inteligencija, s posebnim naglaskom na emocionalnoj inteligenciji i njenoj povezanosti sa tzv. „soft skills“.

Naglasak na tečaju bio je na činjenici da nove generacije učenika traže novi, drugačiji pristup učenju i njima samima, odmak od klasičnog odnosa učitelja i učenika u smjeru sve većeg preuzimanja odgovornosti učenika za proces učenja i sve veće aktivnosti učenika u tom procesu, kao i odmak od standardne strukture sata. Tečajem su, stoga, ponuđeni razni digitalni alati i razni nedigitalni načini kojima se može doprinijeti implementaciji tog novog pristupa učenju.
(mf/Izvor: Andrea Grahovac Tržić, OŠ Eugena Kumičića)


Možda će vas zanimati i ...

Back to top button