DOGAĐANJANASLOVNICAOD SVEGA POMALO

Daroviti učenici elektrotehnike SŠ Marka Marulića Slatina sudjelovali na online radionici u okviru Projekta VIDI X

Učenici elektrotehničkog usmjerenja SŠ Marka Marulića Slatina: Ivan Knežević, Enriko Moslavac, Matija Žubrinić, Luka Kenjerić, Nino Hrgetić, Mateo Šerer, Luka Predrevac, Josip Maroš, Dominik Boronjek i Dragan Brajković sudjelovali su jučer putem Zoom platforme na online radionici ‘Uhvati ritam Valentinova’ u sklopu Projekta VIDI X. Radionicu je vodila doc. dr. sc. Ana Sović Kržić, docentica na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu.

Uz aktivno sudjelovanje na radionici učenici su se upoznali s VIDI X mikroračunalom te otkrili kako na zanimljiv i kreativan način povezati mikroračunalo s Valentinovom.

Naime, radionica je prva u nizu aktivnosti koje je pokrenuo prof. Darko Špoljarić kada se tijekom studenog prošle godine prijavio na Projekt VIDI X  i time postao sudionik inicijative ‘Sanjaj i ostvari’ u koju je pozvano 150 škola, fakulteta i udruga s područja RH, a SŠ Marka Marulića Slatina je jedna od njih.

Kako izgleda prvo hrvatsko razvojno mikroračunalo, kako se koristi i kakve sve mogućnosti skriva, kako ga najbolje upotrijebiti?
Odgovore na ova pitanja dobit će daroviti učenici na dodatnoj nastavi iz elektrotehnike. Učenici će moći pokazati svoje znanje i kreativnost radom na mikroračunalima jer osim sudjelovanja u projektu i na radionicama, školska učionica elektrotehnike bit će opremljena VIDI X mikroračunalima – prvim hrvatskim multifunkcijskim razvojnim mikroračunalom s moćnim ESP32 procesorom, zaslonom i senzorima.

Tim Projekta VIDI X je u aktivnoj potrazi za sponzorima/donatorima mikroračunala za darovite učenike elektrotehnike, a dok ta potraga traje, učenici će i dalje sudjelovati na radionicama i aktivnostima unutar projekta.

Više o samom projektu možete saznati na: https://vidi-x.org/
(mf/Izvor: SŠ Marka Marulića, prof. Darko Špoljarić)

Možda će vas zanimati i ...

Back to top button
Wordpress Content Copy blocker plugin by JaspreetChahal.org