DOGAĐANJAKULTURA I OBRAZOVANJENASLOVNICA

Priredba povodom Erasmus projekta “Matematika, kraljica znanosti”

U utorak, 24. travnja u prepunoj dvorani Pučkog otvorenog učilišta Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina priredila je priredbu dobrodošlice partnerima iz Erasmus + projekta „Matematika, kraljica znanosti“.

U sklopu toga projekta u posjetu Osnovnoj školi Josipa Kozarca Slatina od 21. do 28. travnja boravi 13 učenika koji su smješteni u obiteljima njihovih kolega iz Slatine i 13 učitelja mentora iz preostalih triju zemalja sudionica projekta, Rumunjske Poljske i Portugala.  Cilj projekta je otkriti gdje se sve to krije matematika, poticati interes učenika za matematiku, prirodne znanosti i tehnologiju, motivirati ih na učenje te otkrivanje te rješavanje problema. Kroz projekt će se također razvijati međusobna suradnja, a samim time i  zasigurno stjecati iskustvo te nova prijateljstva.

U prvom dijelu priredbe Osnovna škola Josipa Kozarca donijela je dašak zemalja sudionica projekta, a na kratko putovanje kroz četiri zemlje sudionice sve prisutne su poveli učenici svojim plesom i pjesmom. U drugom dijelu priredbe s igrokazom i još nekoliko plesnih točaka predstavili su se učenici naše škole.  Završni dio priredbe upotpunio je nastup tamburaškog orkestar Glazbene škole Milka Kelemena. Osmijeh na licima gostiju i veliki pljesak pokazali su veliko zadovoljstvo svih prisutnih.

Više o projektu rekla nam je voditeljica iz OŠ Josipa Kozarca Anita Jukić: – Sam projekt pod nazivom „Matematika kraljica znanosti“  bavi se matematikom i prirodnim znanostima: biologija, fizika, kemija, geografija te engleski jezik i ICT. Uz potporu programa Europske unije Erasmus +, međunarodni projekt provodi Javna Osnovna škola br. 2 u Garwolinu, Poljska. Škole koje sudjeluju u projektu su Osnovna škola „Josipa Kozarca“ iz Slatine, Scoala Gimnaziala br. 39 Nicolae Tonitza iz Rumunjske te Agrupamento De Escolas Santos Simões iz Portugala. Trajanje projekta jest 34 mjeseca 01.10.2017. – 31.07.2020.”

Brojna ispitivanja i analize, pokazale su da učenicima najveći problem predstavljaju navedeni predmeti kojima se bavi projekt. Niske matematičke kompetencije dovode učenike do loših rezultata iz fizike, biologije, kemije, geografije i informatike. Kako su rezultati iz tih predmeta slabi, škola iz Poljske došla je na ideju poboljšanja matematičko – prirodnih i jezičnih vještina učenika. Smatraju da do toga problema dolazi zbog tradicionalnih metoda poučavanja te neadekvatne opreme u školama. Žele razviti suvremene metode poučavanja, kroz naredne tri godine projekta, s fokusom  na ciljanu dobnu skupinu učenika od 12 do 15 godina kako bi se povećale ključne kompetencije učenika koje će im dati odgovarajuću pripremu za daljnje učenje.

Učitelji će inovativnim pristupom nastavi razvijati svoje metodske kompetencije, kreativno i kritičko mišljenje te poboljšati oblike i metode poučavanja. U suradnji sa partnerskim zemljama također će stjecati iskustvo na temelju brojnih seminara, treninga i radionica. (mk / Foto: Marijo Kokorić)


 

Možda će vas zanimati i ...

Back to top button