NASLOVNICAOD SVEGA POMALO

Erasmus+ u OŠ Eugena Kumičića Slatina, Kids from the future, Tečaj na Malti

Nastavnica kemije Rajka Avirović Gaća i učiteljica razredne nastave Renata Grahovac sudjelovale su na tečaju „ Empowerment in ICT Skills“ na Malti, u sklopu Erasmus+ KA1 projekta „ Kids from the future“ ( Djeca budućnosti) koji se u OŠ Eugena Kumičića Slatina provodi od 1.srpnja 2018.
U organizaciji The Executive Training Institute of Malta (ETI), tečaj je trajao od 12.studenog  do 16. studenog 2018., a na kojemu su sudjelovale i tri učiteljice iz Rumunjske, tri iz Bugarske i dvije nastavnice iz Poljske.

Tečaj je namijenjen učiteljima koji žele upoznati razne softverske i online alate uz pomoć kojih  mogu integrirati tehnologiju u svoj rad.
Poučavanje na tečaju je bilo interaktivno s temeljnim frontalnim predavanjem o određenom alatu ili programu te individualnom i skupnom projektnom radu. Svi sudionici  morali su imati najmanje B1 razinu znanja engleskog jezika budući su radionice bile u obliku brainstorminga, analize i rješavanje zadanih problema.

Predavanje na tečaju  pomoglo je sudionicima postaviti alate kao što su Blogovi i web stranice i primijeniti online alate kao što su Learning Apps, Ed Puzzle, Lip Syncing…Od sudionika se tražilo da razmisle o alatima i aktivnostima, potičući raspravu u vezi s vlastitim znanjem i vještinama, njihovim pristupom nastavi u odnosu na sposobnosti i znanja današnjih učenika i na prilagodbu korištenja alata u svakodnevnim  situacijama i kontekstima učenja i poučavanja.
Razmjena sudionika ICT-a i pedagoškog znanja poticala se kroz raspravu i time su se razvijale jezične vještine sudionika te su sudionici tečaja  također su  upućeni na odgovarajuće web stranice vezane uz daljnji razvoj njihovih nastavnih vještina.

Poticalo se sudionike na promišljanje o vlastitim metodama nastave u odnosu na primjenu tehnologije u razredu uvođenjem svijesti o načinima integracije ICt-a koristeći praktične i iskustvene metode.

Tečaj je završio  završnim predavanjem gdje se od sudionika tražilo da razmisle o vrijednostima znanja stečenih na tečaju i kolika je korist od primjene istih na nastavi. Završni zadatak bio je  projektni- skupni gdje je svaka skupina predstavila usvojenost danih sadržaja tijekom tjedna.

Predavač je analizirao svaki projektni uradak i pohvalio rad svih skupina. Naglasak je stavio na pravilnu primjenu i doziranost alata u nastavi koji sami sebi nisu svrha. Dobro osmišljen sat može biti potkrepljen samo uvodnom online igrom ili zadanom online zadaćom koje mogu biti poticaj za kreativan i nov pristup radu.
Potaknuo je sve sudionice na ustrajnost u radu i slobodu u kreiranju kreativne i poticajne nastave uz pravilno doziranu uporabu online alata , a sve s istim ciljem da pripremimo učenike za svakodnevne životne situacije tako da ih naučimo promišljati, zaključivati i iznositi svoje mišljenje.
(mf/Izvor: OŠ Eugena Kumičića Slatina, Rajka Avirović Gaća i Renata Grahovac)


 

 

 

Možda će vas zanimati i ...

Back to top button